Varhaiskasvatuksen asiakkuuden synty ja sen kehittäminen

imageAsiakkaan, eli perheen ja lapsen, kannalta asiakkuuden syntymiseen tulee kiinnittää enemmän huomiota. Kehittämisen arvoista olisivat mahdolliset kotikäynnin ennen hoidon aloittamista. Myös hoitopaikkapäätösten aikaistaminen hyödyttäisi sekä perhettä, että kasvattajatiimejä ja olisi lapsen edunmukaista. Tavoitteena turvallinen, positiivinen kokemus lapselle ja huoltajalle.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s